سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت دندان چقدر روی صورت تاثیر دارد+ نکات ویژه

ساعت مچی بند چرمی قهوه ای دخترانه زنانه سنگ فیرزوه ای

    نظر

ساعت مچی بند چرمی قهوه ای دخترانه زنانه سنگ فیرزوه ای یک ساعت دستبندی با طراحی نوین و خاص ،  ساعت بند چرم روشا یکی از جدیدترین ساعت هایی می باشد که عرضه شده است و دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم قهوه ای می باشد که مانند یک دستبند به صورت دورپیچ روی دست خودنمایی میکند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی ساعت را دو چندان میکند. این ساعت با کیفیت فوق العاده بالا همراه با جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمتی استثنایی از فروشگاه سفارش دهید.

 

ساعت مچی بند چرمی قهوه ای دخترانه زنانه سنگ فیرزوه ای

 

 

ساعت مچی ، یکی از زیورآلات بسیار مورد توجه در میان خانم ها و آقایان محسوب می شود.امروزه تنوع طرح و نوع ساعت های مچی بسیار زیاد است ، اما ما به شما یکی از بهترین ساعت های اسپرت دستبندی را معرفی می کنیم.ساعت دستبندی روشا همراه با بند چرمی که دور دست شما ، همانند یک دستبند بسته می شود و دارای یک آویز فیروزه ای زیبا که طراحی این محصوا را خاص تر از قبل می کند.

 

ساعت مچی بند چرمی قهوه ای دخترانه زنانه سنگ فیرزوه ای

ساعت مچی بند چرمی 

آویز بدلیجات ساعت مچی 

بند این ساعت، اولین نکته است که جلب توجه میکند. بندی غیر معمول که به یقین با بندهای رایج و معمول در بازارمتفاوت بوده و بصورت زیبا و دورپیچ بر روی دست، خود نمایی میکند. در وسط این بند یک سنگ فیروزه نیز قرار داده شده است.
برای اولین بار در ایران ، ساعت روشا توسط فروشگاه 2019 ، با بند چرم اصل با کیفیت، ارائه و توزیع میگردد که گواه بر نرمی و منعطف بودن آن دارد. لذا هیچ گونه عوارضی برای مچ دست شما نخواهد داشت.

 

ساعت مچی بند چرمی قهوه ای دخترانه زنانه سنگ فیرزوه ای

 

ساعت مچی بند چرمی قهوه ای دخترانه زنانه سنگ فیرزوه ای قاب و صفحه ساعت، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمند از کیفیت بالای این محصول خبر میدهد. صفحه ساعت به زیبایی طراحی شده است و به صورت فوق العاده ای خود نمایی میکند که در تصاویر میتوانید این زیبایی و سلیقه در طراحی را به وضوح مشاهده کنید.

 ویژگی های ساعت دستبندی روشا :

- طراحی شده هم به عنوان دستبند و هم به عنوان ساعت

-  ظرافت و ایجاد جلوه ای نوین و خاص در طراحی

- همراه با بندی چرم که به شکلی زیبا دور دستان شما

- همراه با آویز سنگ فیروزه ای

- دارای جعبه بسیار شیک و زیبا

- دارای 6 ماه ضمانت تعویض